Τους παράγοντες που θα παίξουν σημαντικό ρόλο στις εμπειρίες διακοπών καθώς και προς τα πού στρέφεται το ενδιαφέρον για τα ταξίδια μέσα στο 2021, αποκαλύπτει νέα διεθνής έρευνα της ταξιδιωτικής πλατφόρμας Agoda.
Όπως δείχνουν τα στοιχεία, ένας στους τρεις θα αναζητήσει περισσότερο ποιοτικό χρόνο με αγαπημένα πρόσωπα. Το 24% προτιμά να μπορεί να ταξιδέψει χωρίς εμπόδια. Το 21% να κάνει πράγματα που έχουν σημασία και κάνουν τη διαφορά.
Οι κορυφαίες επιθυμίες των ανθρώπων το 2021 είναι:
- -Να περάσουν περισσότερο ποιοτικό χρόνο με αγαπημένα πρόσωπα (η τάση εντοπίζεται περισσότερο σε Ην. Βασίλειο, Ταϊλάνδη, ΗΠΑ, Φιλιππίνες, Μαλαισία και Κίνα)
- -Να ταξιδέψουν χωρίς περιορισμούς. (Κάτοικοι της Σιγκαπούρης, Νοτιοκορεάτες και Ιάπωνες)
- -Να κάνουν πράγματα που έχουν σημασία ή κάνουν τη διαφορά. (Κάτοικοι Ινδονησίας, Ταϊβάν και Βιετνάμ)
- -Να έρθουν πιο κοντά με τη φύση και την ύπαιθρο. (Ταϊλανδοί και Ιάπωνες)
Λιγότεροι άνθρωποι επιθυμούν να επιστρέψουν στο χώρο εργασίας τους το 2021. Οι ερωτηθέντες από την Κίνα (1,2%), την Ιαπωνία (1,5%) και το Ην. Βασίλειο (2%) έχουν τα μικρότερα ποσοστά ενώ οι Φιλιππινέζοι (9%), οι Βιετναμέζοι (7%) και οι Ινδονήσιοι (7%) τείνουν να επιθυμούν την επιστροφή τους στο γραφείο.
Η παρακολούθηση ζωντανών αθλητικών και μεγάλων εκδηλώσεων είναι η δεύτερη λιγότερη δημοφιλής δραστηριότητα για το 2021, όμως εκείνοι που τείνουν να την επιθυμούν είναι οι κάτοικοι των ΗΠΑ (8%), του Ην. Βασιλείου (8%) και της Ιαπωνίας (7%).
Ο ποιοτικός χρόνος με αγαπημένα πρόσωπα είναι η κορυφαία ανάγκη των ανθρώπων ηλικίας 25-34, 35-44 και 45-54, ενώ οι ηλικίες 18-24 προτιμούν να κάνουν πράγματα που έχουν σημασία για εκείνους και οι άνω των 55 να μπορούν να ταξιδέψουν χωρίς εμπόδια.
Η εγγύτητα με τη φύση και την ύπαιθρο είναι το τρίτο σημαντικότερο στοιχείο που αναζητούν οι άνθρωποι άνω των 55 ετών.
Τα ταξίδια με αγαπημένα πρόσωπα είναι το πρώτο πράγμα που όλες οι αγορές τείνουν να υπόσχονται ότι θα κάνουν με διαφορετικό τρόπο το 2021, με εξαίρεση το Ην. Βασίλειο και την Ταϊβάν, όπου οι ερωτηθέντες προτιμούν την περιπέτεια και τα αυθόρμητα ταξίδια, ενώ οι Ιάπωνες αγαπούν τα ταξίδια με αργούς ρυθμούς.
Έρχονται οι “Vaxications”
Προβλέψεις για το ποια θα είναι η εικόνα των ταξιδιών το 2021 με την ευοίωνη προοπτική των εμβολίων και την αύξηση της ζήτησης που καταγράφεται όσο η χρονιά φτάνει στο τέλος της, παρουσιάζει η εταιρία ταξιδιωτικού μάρκετινγκ MMGY Global.
Ιδού οι εκτιμήσεις της:
-Οι εμβολιασμοί.
Η αυξημένη ζήτηση για ταξίδια και η επιθυμία για εορτασμούς μετά το εμβόλιο θα οδηγήσει σε μια τάση «vaxications» (διακοπών μετά το εμβόλιο), ένας όρος που εφηύρε η εταιρία για τα ταξίδια μετά το εμβόλιο.
-Αποδεικτικά εμβολιασμού.
Οι ταξιδιώτες θα πρέπει να προετοιμάζονται να μπορούν να αποδείξουν τον εμβολιασμό τους. Όσοι ταξιδεύουν διεθνώς ή κάνουν επαγγελματικά ταξίδια είναι πιθανό να χρειάζεται να έχουν μαζί τους έγγραφα που θα πιστοποιούν τον εμβολιασμό τους προκειμένου να πετάξουν ή να εισέλθουν σε χώρους εκδηλώσεων.
Η MMGY επισημαίνει ότι πρόκειται για ένα «καυτό θέμα» για τους ηγέτες της βιομηχανίας και τις κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο.
Σε πρόσφατη έρευνα της εταιρίας αποκαλύφθηκε ότι οι μισοί Αμερικανοί ταξιδιώτες θα κάνουν το εμβόλιο το συντομότερο δυνατό, το 40% θα περιμένουν για να διαπιστώσουν την αποτελεσματικότητά του και το 9% δεν θα εμβολιαστούν.
-Τα οδικά ταξίδια θα είναι ο κανόνας .
Τα οδικά ταξίδια θα συνεχίσουν να είναι δημοφιλή και το 2021. Ήταν ο δημοφιλέστερος τύπος διακοπών το 2020 και αυτό θα συνεχιστεί και μέσα στο 2021, καθώς πολλοί ταξιδιώτες θα προτιμούν την οδήγηση, ιδιαίτερα όταν θα ταξιδεύουν προς απομακρυσμένους κοινωνικά προορισμούς. Το αυτοκίνητο προσφέρει ευκολία και ασφάλεια καθώς και τη δυνατότητα για κοινωνική αποστασιοποίηση, κάνοντας τους ταξιδιώτες να νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια.
-Οι αερομεταφορές θα «απογειωθούν» το δεύτερο τρίμηνο του 2021
Οι ταξιδιώτες θα πρέπει να αναμένουν ότι τα αεροσκάφη θα παραμείνουν στο έδαφος κατά το πρώτο τρίμηνο της νέας χρονιάς, καθώς οι εταιρίες επιδιώκουν να περιορίσουν το κόστος και θα δώσουν έμφαση σε μικρότερα δρομολόγια, μη παραδοσιακές υπηρεσίες και υπηρεσίες με τα ταξίδια διακοπών στο επίκεντρο, μέχρι να επιστρέψει η ζήτηση.
Αναμένεται επίσης δραστική αύξηση της ζήτησης κατά το δεύτερο τρίμηνο, όταν η διεθνής επιβατική κίνηση θα ξεπεράσει την κίνηση εσωτερικού.
-Ευοίωνες προοπτικές για τα καταλύματα.
Κάποια ξενοδοχεία και resort καταγράφουν ήδη ανάκαμψη σύμφωνα με την MMGY. Τα resort στο βουνό ή σε παραλιακούς προορισμούς καθώς και τα οικονομικά καταλύματα ξεπερνούν το 50% της πληρότητας σήμερα. Τα κοινόχρηστα καταλύματα και οι ενοικιάσεις σπιτιών έχουν επίσης ενισχύσει την παρουσία τους στην αγορά.
Η MMGY σημειώνει ότι τα ξενοδοχεία πόλης και μεγάλων ομίλων θα έχουν βραδύτερη ανάκαμψη.
-Όσοι λατρεύουν τις κρουαζιέρες θα ταξιδέψουν .
Στην κρουαζιέρα καταγράφονται ισχυρές τάσεις κρατήσεων και παρότι τα δρομολόγια θα είναι μειωμένα για το 2021, αναμένεται αύξηση της ζήτησης μέσω τουριστικών γραφείων.
-Αύξηση και των επαγγελματικών ταξιδίων.
Η MMGY εκτιμά ότι θα υπάρξει ανάπτυξη και στα επαγγελματικά ταξίδια το 2021. Τα δεδομένα του Δεκεμβρίου δείχνουν ότι το 57% όσων κάνουν επαγγελματικά ταξίδια σκοπεύουν να ταξιδέψουν μέσα στο ερχόμενο εξάμηνο.
-Ταξίδια με σκοπό.
Οι ταξιδιώτες θα αναζητήσουν εκδρομές με νόημα και σε εναλλακτικούς προορισμούς.
via Tornosnews