fbpx
  • Editorial
  • Advertise
  • Επικοινωνία
Humans of Κalamata | Ειδήσεις, Άνθρωποι, Δράσεις
2nd Peloponnese Beer Festival Expo | Kalamata 2022
  • HUMANS
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • All
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΑΛΑΜΑΤΑ - ΜΕΣΣΗΝΙΑ
    Reggina: Ο νέος πολυχώρος, της Καλαμάτας

    Ρεγγίνα: Ο νέος πολυχώρος, το σημείο όπου η πόλη μας ΝΙΚΑ τον καρκίνο

    2nd Peloponnese Beer Festival only craft

    Το 2nd Peloponnese Beer Festival only craft είναι γεγονός

    Το 1ο Φεστιβάλ Γαστρονομίας της Περιφέρειας Πελοποννήσου

    Peloponnese Food Stories / Ιστορίες Γεύσεων, Ανθρώπων, Πολιτισμού

    Ανθεστήρια Καλαμάτα

    Καλαμάτα: Ανθεστήρια 2022. Αναβιώση του θεσμού

  • ΤΕΧΝΗ
  • IN SOCIAL
  • SEEN@WORLD
  • ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
  • ΕΥΕΞΙΑ
  • HumansART
No Result
View All Result
  • HUMANS
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • All
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΑΛΑΜΑΤΑ - ΜΕΣΣΗΝΙΑ
    Reggina: Ο νέος πολυχώρος, της Καλαμάτας

    Ρεγγίνα: Ο νέος πολυχώρος, το σημείο όπου η πόλη μας ΝΙΚΑ τον καρκίνο

    2nd Peloponnese Beer Festival only craft

    Το 2nd Peloponnese Beer Festival only craft είναι γεγονός

    Το 1ο Φεστιβάλ Γαστρονομίας της Περιφέρειας Πελοποννήσου

    Peloponnese Food Stories / Ιστορίες Γεύσεων, Ανθρώπων, Πολιτισμού

    Ανθεστήρια Καλαμάτα

    Καλαμάτα: Ανθεστήρια 2022. Αναβιώση του θεσμού

  • ΤΕΧΝΗ
  • IN SOCIAL
  • SEEN@WORLD
  • ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
  • ΕΥΕΞΙΑ
  • HumansART
No Result
View All Result
Humans of Κalamata | Ειδήσεις, Άνθρωποι, Δράσεις
No Result
View All Result
Δυτική Μεσσηνία : θα σας κλέψει την καρδιά

Τουρισμός: Ποιες είναι οι επιθυμίες των ταξιδιωτών για το 2021

15/01/2021
in SEEN@WORLD

Τους παράγοντες που θα παίξουν σημαντικό ρόλο στις εμπειρίες διακοπών καθώς και προς τα πού στρέφεται το ενδιαφέρον για τα ταξίδια μέσα στο 2021, αποκαλύπτει νέα διεθνής έρευνα της ταξιδιωτικής πλατφόρμας Agoda.

Ξυλεία Τομαράς Καλαμάτα από το 1947 Ξυλεία Τομαράς Καλαμάτα από το 1947 Ξυλεία Τομαράς Καλαμάτα από το 1947

Όπως δείχνουν τα στοιχεία, ένας στους τρεις θα αναζητήσει περισσότερο ποιοτικό χρόνο με αγαπημένα πρόσωπα. Το 24% προτιμά να μπορεί να ταξιδέψει χωρίς εμπόδια. Το 21% να κάνει πράγματα που έχουν σημασία και κάνουν τη διαφορά.

Οι κορυφαίες επιθυμίες των ανθρώπων το 2021 είναι:

  • -Να περάσουν περισσότερο ποιοτικό χρόνο με αγαπημένα πρόσωπα (η τάση εντοπίζεται περισσότερο σε Ην. Βασίλειο, Ταϊλάνδη, ΗΠΑ, Φιλιππίνες, Μαλαισία και Κίνα)
  • -Να ταξιδέψουν χωρίς περιορισμούς. (Κάτοικοι της Σιγκαπούρης, Νοτιοκορεάτες και Ιάπωνες)
  • -Να κάνουν πράγματα που έχουν σημασία ή κάνουν τη διαφορά. (Κάτοικοι Ινδονησίας, Ταϊβάν και Βιετνάμ)
  • -Να έρθουν πιο κοντά με τη φύση και την ύπαιθρο. (Ταϊλανδοί και Ιάπωνες)

Λιγότεροι άνθρωποι επιθυμούν να επιστρέψουν στο χώρο εργασίας τους το 2021. Οι ερωτηθέντες από την Κίνα (1,2%), την Ιαπωνία (1,5%) και το Ην. Βασίλειο (2%) έχουν τα μικρότερα ποσοστά ενώ οι Φιλιππινέζοι (9%), οι Βιετναμέζοι (7%) και οι Ινδονήσιοι (7%) τείνουν να επιθυμούν την επιστροφή τους στο γραφείο.

Η παρακολούθηση ζωντανών αθλητικών και μεγάλων εκδηλώσεων είναι η δεύτερη λιγότερη δημοφιλής δραστηριότητα για το 2021, όμως εκείνοι που τείνουν να την επιθυμούν είναι οι κάτοικοι των ΗΠΑ (8%), του Ην. Βασιλείου (8%) και της Ιαπωνίας (7%).

Ο ποιοτικός χρόνος με αγαπημένα πρόσωπα είναι η κορυφαία ανάγκη των ανθρώπων ηλικίας 25-34, 35-44 και 45-54, ενώ οι ηλικίες 18-24 προτιμούν να κάνουν πράγματα που έχουν σημασία για εκείνους και οι άνω των 55 να μπορούν να ταξιδέψουν χωρίς εμπόδια.

Η εγγύτητα με τη φύση και την ύπαιθρο είναι το τρίτο σημαντικότερο στοιχείο που αναζητούν οι άνθρωποι άνω των 55 ετών.

Τα ταξίδια με αγαπημένα πρόσωπα είναι το πρώτο πράγμα που όλες οι αγορές τείνουν να υπόσχονται ότι θα κάνουν με διαφορετικό τρόπο το 2021, με εξαίρεση το Ην. Βασίλειο και την Ταϊβάν, όπου οι ερωτηθέντες προτιμούν την περιπέτεια και τα αυθόρμητα ταξίδια, ενώ οι Ιάπωνες αγαπούν τα ταξίδια με αργούς ρυθμούς.

Έρχονται οι “Vaxications”

Προβλέψεις για το ποια θα είναι η εικόνα των ταξιδιών το 2021 με την ευοίωνη προοπτική των εμβολίων και την αύξηση της ζήτησης που καταγράφεται όσο η χρονιά φτάνει στο τέλος της, παρουσιάζει η εταιρία ταξιδιωτικού μάρκετινγκ MMGY Global.

Ιδού οι εκτιμήσεις της:

-Οι εμβολιασμοί.

Η αυξημένη ζήτηση για ταξίδια και η επιθυμία για εορτασμούς μετά το εμβόλιο θα οδηγήσει σε μια τάση «vaxications» (διακοπών μετά το εμβόλιο), ένας όρος που εφηύρε η εταιρία για τα ταξίδια μετά το εμβόλιο.

-Αποδεικτικά εμβολιασμού.

Οι ταξιδιώτες θα πρέπει να προετοιμάζονται να μπορούν να αποδείξουν τον εμβολιασμό τους. Όσοι ταξιδεύουν διεθνώς ή κάνουν επαγγελματικά ταξίδια είναι πιθανό να χρειάζεται να έχουν μαζί τους έγγραφα που θα πιστοποιούν τον εμβολιασμό τους προκειμένου να πετάξουν ή να εισέλθουν σε χώρους εκδηλώσεων. 

Η MMGY επισημαίνει ότι πρόκειται για ένα «καυτό θέμα» για τους ηγέτες της βιομηχανίας και τις κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο.

Σε πρόσφατη έρευνα της εταιρίας αποκαλύφθηκε ότι οι μισοί Αμερικανοί ταξιδιώτες θα κάνουν το εμβόλιο το συντομότερο δυνατό, το 40% θα περιμένουν για να διαπιστώσουν την αποτελεσματικότητά του και το 9% δεν θα εμβολιαστούν.

-Τα οδικά ταξίδια θα είναι ο κανόνας .


Τα οδικά ταξίδια θα συνεχίσουν να είναι δημοφιλή και το 2021. Ήταν ο δημοφιλέστερος τύπος διακοπών το 2020 και αυτό θα συνεχιστεί και μέσα στο 2021, καθώς πολλοί ταξιδιώτες θα προτιμούν την οδήγηση, ιδιαίτερα όταν θα ταξιδεύουν προς απομακρυσμένους κοινωνικά προορισμούς. Το αυτοκίνητο προσφέρει ευκολία και ασφάλεια καθώς και τη δυνατότητα για κοινωνική αποστασιοποίηση, κάνοντας τους ταξιδιώτες να νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια.

-Οι αερομεταφορές θα «απογειωθούν» το δεύτερο τρίμηνο του 2021

Οι ταξιδιώτες θα πρέπει να αναμένουν ότι τα αεροσκάφη θα παραμείνουν στο έδαφος κατά το πρώτο τρίμηνο της νέας χρονιάς, καθώς οι εταιρίες επιδιώκουν να περιορίσουν το κόστος και θα δώσουν έμφαση σε μικρότερα δρομολόγια, μη παραδοσιακές υπηρεσίες και υπηρεσίες με τα ταξίδια διακοπών στο επίκεντρο, μέχρι να επιστρέψει η ζήτηση.

Αναμένεται επίσης δραστική αύξηση της ζήτησης κατά το δεύτερο τρίμηνο, όταν η διεθνής επιβατική κίνηση θα ξεπεράσει την κίνηση εσωτερικού.

-Ευοίωνες προοπτικές για τα καταλύματα.

Κάποια ξενοδοχεία και resort καταγράφουν ήδη ανάκαμψη σύμφωνα με την MMGY. Τα resort στο βουνό ή σε παραλιακούς προορισμούς καθώς και τα οικονομικά καταλύματα ξεπερνούν το 50% της πληρότητας σήμερα. Τα κοινόχρηστα καταλύματα και οι ενοικιάσεις σπιτιών έχουν επίσης ενισχύσει την παρουσία τους στην αγορά.

Η MMGY σημειώνει ότι τα ξενοδοχεία πόλης και μεγάλων ομίλων θα έχουν βραδύτερη ανάκαμψη. 

-Όσοι λατρεύουν τις κρουαζιέρες θα ταξιδέψουν .

Στην κρουαζιέρα καταγράφονται ισχυρές τάσεις κρατήσεων και παρότι τα δρομολόγια θα είναι μειωμένα για το 2021, αναμένεται αύξηση της ζήτησης μέσω τουριστικών γραφείων.

-Αύξηση και των επαγγελματικών ταξιδίων.

 Η MMGY εκτιμά ότι θα υπάρξει ανάπτυξη και στα επαγγελματικά ταξίδια το 2021. Τα δεδομένα του Δεκεμβρίου δείχνουν ότι το 57% όσων κάνουν επαγγελματικά ταξίδια σκοπεύουν να ταξιδέψουν μέσα στο ερχόμενο εξάμηνο. 

-Ταξίδια με σκοπό.

Οι ταξιδιώτες θα αναζητήσουν εκδρομές με νόημα και σε εναλλακτικούς προορισμούς.

via Tornosnews

Tags: Τουρισμός 2021
ShareTweetShare
Πλήρη μελέτη και κατασκευή ολοκληρωμένων εγκαταστάσεων Ζυθοποιείων, Οινοποιείων και γενικότερα βιομηχανιών υγρών τροφίμων.Πλήρη μελέτη και κατασκευή ολοκληρωμένων εγκαταστάσεων Ζυθοποιείων, Οινοποιείων και γενικότερα βιομηχανιών υγρών τροφίμων.Πλήρη μελέτη και κατασκευή ολοκληρωμένων εγκαταστάσεων Ζυθοποιείων, Οινοποιείων και γενικότερα βιομηχανιών υγρών τροφίμων.
Previous Post

ΣΥΡΙΖΑ: Αποτυχία της κυβέρνησης στη διαχείριση της πανδημίας και των οικονομικών της συνεπειών

Next Post

Mario Raul de Morais Andrade : Μέτρησα τα χρόνια της ζωής μου

Related Posts

Η πανδημία αύξησε τη μοναξιά.
SEEN@WORLD

Η πανδημία αύξησε τη μοναξιά. Οι επιπτώσεις στην ψυχική υγεία.

10/05/2022
Αντιπολεμικές διαδηλώσεις σε όλο τον κόσμο.
HUMANS

Αντιπολεμικές διαδηλώσεις σε όλο τον κόσμο.

28/02/2022
Πόλεμος στην Ουκρανία
HUMANS

Ποια είναι η οικονομική σημασία της Ουκρανίας ;

28/02/2022
ΟΗΕ: Πάνω από 5 εκ. πρόσφυγες από την Ουκρανία
HUMANS

ΟΗΕ: Πάνω από 5 εκ. πρόσφυγες από την Ουκρανία

26/02/2022
Βέλγιο: Καύσιμα και πολυβόλα στέλνει στην Ουκρανία
SEEN@WORLD

Βέλγιο: Καύσιμα και πολυβόλα στέλνει στην Ουκρανία

26/02/2022
Χάρτης πολέμου στην Ουκρανία
SEEN@WORLD

Λαβρόφ: Θα συνομιλήσουμε με την Ουκρανία όταν αφήσουν τα όπλα

25/02/2022
Load More

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Reggina: Ο νέος πολυχώρος, της Καλαμάτας

Ρεγγίνα: Ο νέος πολυχώρος, το σημείο όπου η πόλη μας ΝΙΚΑ τον καρκίνο

06/07/2022
2nd Peloponnese Beer Festival only craft

Το 2nd Peloponnese Beer Festival only craft είναι γεγονός

04/07/2022
Το 1ο Φεστιβάλ Γαστρονομίας της Περιφέρειας Πελοποννήσου

Peloponnese Food Stories / Ιστορίες Γεύσεων, Ανθρώπων, Πολιτισμού

04/07/2022
Ανθεστήρια Καλαμάτα

Καλαμάτα: Ανθεστήρια 2022. Αναβιώση του θεσμού

23/05/2022
Υπαίθριο Πάρκο Ελιάς

Υπαίθριο Πάρκο Ελιάς στην Καλαμάτα

17/05/2022
Αυτό το άγαλμα ονομάζεται «Μελαγχολία - Κενό στην Ψυχή» και δημιουργήθηκε από τον Albert Gyorgy, έναν καλλιτέχνη πατέρα που έχασε το παιδί του.

Μελαγχολία – Κενό στην Ψυχή του Albert Gyorg

16/05/2022
Load More
Διαμονή στη Μεσσηνία για υπέροχες διακοπέςΔιαμονή στη Μεσσηνία για υπέροχες διακοπέςΔιαμονή στη Μεσσηνία για υπέροχες διακοπές

HUMANS OF KALAMATA

Ένα ειδησεογραφικό ηλεκτρονικό περιοδικό με ειδήσεις, νέα, δράσεις από την Καλαμάτα, την Ελλάδα και τον κόσμο.
Το Humans Of Kalamata έχει ως βασικό στόχο να προβάλλει τη δημιουργικότητα, τις ιδέες και τις δράσεις των ανθρώπων της Καλαμάτας και όχι μόνο.
Επικοινωνήστε μαζί μας humansofkalamata@gmail.com

Follow Us

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • HUMANS
  • HumansART
  • IN SOCIAL
  • SEEN@WORLD
  • Uncategorized
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ – ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΕΥΕΞΙΑ
  • ΚΑΛΑΜΑΤΑ – ΜΕΣΣΗΝΙΑ
  • ΝΕΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
  • ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ
  • ΤΕΧΝΗ & ΔΡΩΜΕΝΑ

ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ EMEDIA

#CityVibes #Kalamata

Φωτογραφία απο την καθημερινότητα στην Καλαμάτα
cityvibes kalamata
  • Editorial
  • Advertise
  • Επικοινωνία

© 2020 HumansofKalamata Webdevelpment by 3Q

No Result
View All Result
  • HUMANS
  • ΚΑΛΑΜΑΤΑ – ΜΕΣΣΗΝΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
  • IN SOCIAL
  • SEEN@WORLD
  • ΤΕΧΝΗ & ΔΡΩΜΕΝΑ
  • ΕΥΕΞΙΑ
  • ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ

© 2020 HumansofKalamata Webdevelpment by 3Q

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε τη λειτουργικότητα του του δικτυακού μας τόπου, για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία χρήστη.
Κάνοντας κλικ στο "Αποδοχή", αποδέχεστε τη χρήση ΟΛΩΝ των cookies.
Ρυθμίσεις CookieΑΠΟΔΟΧΗ
Manage consent

Επισκόπηση Απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie για να βελτιώσει την εμπειρία σας ενώ περιηγείστε στον ιστότοπο. Από αυτά, τα cookie που κατηγοριοποιούνται ως απαραίτητα αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας, καθώς είναι απαραίτητα για τη λειτουργία βασικών λειτουργιών του ιστότοπου. Χρησιμοποιούμε επίσης cookie τρίτων που μας βοηθούν να αναλύσουμε και να κατανοήσουμε πώς χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο. Αυτά τα cookies θα αποθηκευτούν στο πρόγραμμα περιήγησής σας μόνο με τη συγκατάθεσή σας. Έχετε επίσης την επιλογή να εξαιρεθείτε από αυτά τα cookie. Ωστόσο, η εξαίρεση από ορισμένα από αυτά τα cookie μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία περιήγησής σας.
Aπαραίτητα
Always Enabled
Τα απαραίτητα cookie είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
Μη Απαραίτητα
Τυχόν cookie που ενδέχεται να μην είναι ιδιαίτερα απαραίτητα για τη λειτουργία του ιστότοπου και χρησιμοποιούνται ειδικά για τη συλλογή προσωπικών δεδομένων χρήστη μέσω αναλυτικών στοιχείων, διαφημίσεων, άλλων ενσωματωμένων περιεχομένων ονομάζονται μη απαραίτητα cookie. Είναι υποχρεωτικό να εξασφαλιστεί η συναίνεση του χρήστη πριν από την εκτέλεση αυτών των cookies στον ιστότοπό σας.
SAVE & ACCEPT
Open toolbar

Εργαλεία Προσβασιμότητας

  • + Γραμματοσειρά
  • - Γραμματοσειρά
  • Ασπρόμαυρο
  • Υψηλή Αντίθεση
  • Αρνητική Αντίθεση
  • Ελαφρύ Φόντο
  • Υπογράμμιση
  • Ευανάγνωση
  • Reset